افزایش رضایتمندی مردمی در دادگستری استان تهران؛ گفتوگوی چهرهبهچهره با بیش ۸۵۰۰ شهروند تهرانی در آبان ماه رئیسکل دادگستری استان تهران از برگزاری گسترده برنامههای ملاقات مردمی و گفتوگوی چهرهبهچهره مسئولان قضایی استان تهران... Deeplaw • ۱۴۰۴/۰۹/۱۶ • 4 بازدید افزایش رضایتمندی افزایش رضایتمندی مردمی دادگستری استان تهران؛ گفتوگوی دادگستری استان تهران؛ گفتوگوی چهرهبهچهره
تقویت کرامت انسانی، پاسخگویی اقناعآور و اطلاع رسانی شفاف به شهروندان گامی مهم در مردمیسازی عدالت قضایی یک وکیل دادگستری گفت: پاسخگویی اقناعآور دستگاه قضایی در اصلاحیه دستورالعمل حفظ کرامت و ارزشهای انسانی نقشی بنیادین در ... Deeplaw • ۱۴۰۴/۰۹/۱۰ • 6 بازدید تقویت کرامت تقویت کرامت انسانی، تقویت کرامت انسانی، پاسخگویی تقویت کرامت انسانی، پاسخگویی اقناعآور
اصلاح دستورالعمل حفظ کرامت و ارزشهای انسانی؛ رویکردی مبتنی بر ارتقای نظارت، پیشگیری و شفافیت یک حقوقدان در یادداشتی اصلاح دستورالعمل حفظ کرامت و ارزشهای انسانی را رویکردی مبتنی بر ارتقای نظارت، پیشگیری و شفافیت د... Deeplaw • ۱۴۰۴/۰۹/۰۷ • 7 بازدید اصلاح دستورالعمل اصلاح دستورالعمل حفظ اصلاح دستورالعمل حفظ کرامت یادداشتی اصلاح دستورالعمل حفظ کرامت
هیچ شانی از شئونات دارای حساسیت و منزلتی بالاتر از قضاوت نیست مراسم تحلیف جمعی از کارآموزان قضایی دانشگاه علوم قضایی، دوره ۱۳۴ استان قم و ۳۳ استان فارس با حضور معاون اول قوه قضاییه ب... Deeplaw • ۱۴۰۴/۰۸/۱۲ • 14 بازدید هیچ شانی شئونات دارای حساسیت قضاوت نیست مراسم تحلیف قضاوت نیست مراسم تحلیف جمعی
آغاز فرآیند تماس بازخورد از شهروندان پس از اتمام رسیدگی به شکایات در سامانه فواد ۱۲۸ | وکلاپرس وکلاپرس– بر اساس اعلام سازمان امور مالیاتی کشور، در راستای ارتقای کیفیت رسیدگی به شکایات مردمی و افزایش رضایتمندی شهروند... Deeplaw • ۱۴۰۴/۰۸/۰۵ • 20 بازدید آغاز فرآیند آغاز فرآیند تماس آغاز فرآیند تماس بازخورد اساس اعلام سازمان امور مالیاتی
DeeplawNews عزل ۵ مدیر در پی شکایات مردمی در سامانه فواد ۱۲۸ پایگاه خبری اختبار- سخنگوی دولت گفت: تاکنون پنج مدیر بهدلیل شکایات مردمی از سمت خود عزل شدهاند. به گزارش اختبار، سخنگو... Deeplaw • ۱۴۰۴/۰۷/۲۸ • 16 بازدید عزل مدیر مدیر شکایات مردمی