قانون حداكثر استفاده ازتوان تولیدی و خدماتی كشور و حمایت از كالای ایرانی با اصلاحات - ماده 18

دسته‌بندی: تولید خدمات و دانش بنیان | تاریخ ثبت: ۱۴۰۴/۰۶/۱۶ ۱۱:۱۴ | آخرین به‌روزرسانی: ۱۴۰۴/۰۸/۱۲ ۱۹:۴۶

به منظور حمایت از كالای ایرانی موضوع این قانون، تبلیغ كالاهای خارجی دارای مشابه یا نمونه ایرانی در صدا و سیما، مطبوعات، تابلوهای شهری یا دیواری، وسایل حمل و نقل همگانی، اوراق چاپی، تلفن و فضای مجازی ممنوع بوده و رسانه پخش كننده آگهی به جزای نقدی معادل ده برابر قرارداد پخش آگهی، محكوم می شود.
تبصره 1 - تبلیغ كالاهای خارجی كه بخشی از فرآیند تولید آنها در داخل كشور انجام می شود و مورد تأیید وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد، مجاز است.
تبصره 2 - در تبلیغ كالاهای ایرانی و محصولات داخلی و تقویت نشانهای تجاری (برندهای) داخلی، ماده (8) قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی كشور مصوب 1 /2 /1394 و آیین نامه مربوطه لازم الاجراء است.
چهارم : نظارت و بازرسی

نام‌های جایگزین قانون: ندارد

نظر خود را در مورد این ماده بیان کنید!

برای ارسال نظر, لطفاً وارد شوید.