راه‌اندازی سامانه ۳۰۱۰۰ برای اطلاع از وضعیت پرونده در دیوان عدالت اداری - پایگاه خبری اختبار

خلاصه هوشمند DeepLaw
پایگاه خبری اختبار- رئیس دیوان عدالت اداری از راه ندازی سامانه ارتباط مردمی « سی‌صد» (۳۰۱۰۰ ) به منظور ارائه خدمات آسان و کم هزینه به مردم خبرداد.

پایگاه خبری اختبار- رئیس دیوان عدالت اداری از راه ندازی سامانه ارتباط مردمی « سی‌صد» (۳۰۱۰۰ ) به منظور ارائه خدمات آسان و کم هزینه به مردم خبرداد.

به گزارش اختبار، احمدرضا عابدی رئیس دیوان عدالت اداری دارای با اشاره به راه‌اندازی سامانه سی‌صد گفت: سامانه تلفنی ۳۰۱۰۰ به منظور رسیدگی به درخواست های مردم راه‌اندازی شده است.

اگر فرد با شماره تلفنی که پرونده برای آن تشکیل شده تماس بگیرد تمام پرونده فرد نمایش داده می‌شود روند پاسخگویی به مردم را بسیار تسهیل می‌کند.

پایگاه خبری اختبار- رئیس دیوان عدالت اداری از راه ندازی سامانه ارتباط مردمی « سی‌صد» (۳۰۱۰۰ ) به منظور ارائه خدمات آسان و کم هزینه به مردم خبرداد.

به گزارش اختبار، احمدرضا عابدی رئیس دیوان عدالت اداری دارای با اشاره به راه‌اندازی سامانه سی‌صد گفت: سامانه تلفنی ۳۰۱۰۰ به منظور رسیدگی به درخواست های مردم راه‌اندازی شده است.

اگر فرد با شماره تلفنی که پرونده برای آن تشکیل شده تماس بگیرد تمام پرونده فرد نمایش داده می‌شود روند پاسخگویی به مردم را بسیار تسهیل می‌کند.

منبع: سایت اختبار
این خبر توسط DeepLaw فرآوری و انتشار شده است
مشاهده اصلی