ضرورت بازآفرینی وجهه عمومی وکیل و تبیین جایگاه کانون وکلا در افکار عمومی - اسکودا | اسکودا

خلاصه هوشمند DeepLaw
به گزارش روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران به نقل از کانون وکلای دادگستری مرکز، در این نشست ساختار سازمانی روابط عمومی در دوره پیشین مورد بررسی قرار گرفت و اعضا درباره ساختار جدید بحث و تبادل نظر کردند و مقرر شد نقشه راهبردی و اجرایی روابط عمومی کانون در دوره سی‌وسوم از […] نوشته ضرورت بازآفرینی وجهه عمومی وکیل و تبیین جایگاه کانون وکلا در افکار عمومی اولین بار در اسکودا. پدیدار شد.

به گزارش روابط عمومی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران به نقل از کانون وکلای دادگستری مرکز، در این نشست ساختار سازمانی روابط عمومی در دوره پیشین مورد بررسی قرار گرفت و اعضا درباره ساختار جدید بحث و تبادل نظر کردند و مقرر شد نقشه راهبردی و اجرایی روابط عمومی کانون در دوره سی‌وسوم از سوی رئیس اداره تدوین و پس از تایید رئیس کانون به مرحله اجرا برسد.

در این نشست همچنین هر یک از اعضا به بیان دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود درباره توسعه فعالیت‌های روابط عمومی کانون در دوره جدید پرداختند و بر ضرورت بازتعریف نقش روابط عمومی به‌عنوان پل ارتباطی میان جامعه و نهاد وکالت، تقویت رویکرد حرفه‌ای در تولید محتوا و بهره‌گیری از ابزار‌های نوین ارتباطی برای ارتقای جایگاه کانون در افکار عمومی تأکید کردند.

در پایان این نشست نیز دکتر محمد شاه‌محمدی، رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز در سخنانی با تاکید بر ضرورت توسعه و گسترش فعالیت‌های روابط عمومی در دوره سی‌وسوم اعلام کرد: در این دوره، روابط عمومی از اختیارات کاملی برخوردار خواهد بود زیرا هیات مدیره متوجه نقش روابط عمومی در شناساندن نهاد وکالت به جامعه و حتی مسئولان است و به همین جهت حمایت ویژه خود را از اداره روابط عمومی اعلام کرده‌اند.

دکتر شاه‌محمدی همچنین تأکید کرد که وجهه عمومی وکیل در جامعه و نیز اهمیت وجودی کانون وکلا در ساحت عدالت باید با تولید محتوا در اشکال مختلف و نیز روایت‌های مستند و تأثیرگذار، بازآفرینی و به‌درستی بازتاب یابد تا افکار عمومی بار دیگر پیوند دیرینه میان وکالت، قانون و وجدان اجتماعی را احساس کند.

منبع: اسکودا
این خبر توسط DeepLaw فرآوری و انتشار شده است
مشاهده اصلی