ـ وزارت راه و شهرسازی و كلیه شهرداری ها و دهیاری ها مكلفند در سطح شهرها، روستاها، راههای مواصلاتی و سایر اماكن عمومی، حداقل یك سوم ظرفیت اسمی سالانه تبلیغات محیطی كه جهت تبلیغات فرهنگی در نظر گرفته شده است را به موضوع ازدواج، فرزندآوری، رشد جمعیت و تعالی نهاد خانواده اختصاص دهند.
تبصره ـ در اجرای این حكم، حداقل چهل درصد (40 %) از ظرفیت این ماده با نظارت سازمان تبلیغات اسلامی در اختیار نهادهای مردمی از قبیل گروههای جهادی و سازمان های مردم نهاد دارای مجوز كه در حوزه ازدواج و خانواده فعالیت می كنند قرار می گیرد.
نامهای جایگزین قانون: ندارد
برای ارسال نظر, لطفاً وارد شوید.