ـ دستگاههای اجرائی موظفند با هدف بهبود كیفیت و كمیت خدمات به مردم و با رعایت دستورالعمل های ذی ربط اقدامات زیر را به ترتیب انجام دهند:
1 ـ اطلاع رسانی الكترونیكی درخصوص شیوه ارائه خدمات همراه با زمان بندی انجام آن و مداركی كه متقاضی باید ارائه نماید.
2 ـ ارائه فرمهای مورد نیاز جهت انجام خدمات از طریق ابزار و رسانه های الكترونیكی.
3 ـ ارائه خدمات به شهروندان به صورت الكترونیكی و حذف لزوم مراجعه حضوری مردم به دستگاه اجرائی برای دریافت خدمت.
تبصره ـ مدت زمان اجراء بندهای (1) و (3) این ماده از تاریخ تصویب این قانون به ترتیب یك، دو و سه سال تعیین می گردد.
نامهای جایگزین قانون: ندارد
برای ارسال نظر, لطفاً وارد شوید.